Gdy w trakcie popołudniowego powrotu z biura

Gdy w czasie popołudniowego powrotu z biura ulatuje z nas stres całego dnia i pośród pobolewania głowy oraz bólu karku nasuwają się myśli: „muszę coś zrobić, muszę zacząć się ruszać, jeść inaczej… tylko kiedy? jak?” jedyne co wtedy czujemy to zdołowanie. A rano cała sytuacja nakręca się tania kamagra
od nowa. Noworoczne plany też nic nie dają. Dlaczego? Bo my, jak i pozostali woków nas działamy na wysokich obrotach, stawiamy sobie wysoko poprzeczki, sporo od siebie wymagamy. Zazwyczaj za dużo oraz za szybko i to przeważnie stoi nam na drodze do wdrożenia w życie przemian.
impotencja1
Jak myślimy o zdrowym odżywianiu wyobrażamy sobie ascezę z „zieleniną” i odwiecznym uczuciem tęsknoty za poprzednimi pysznościami, jeśli rozmyślamy o aktywności fizycznej to zakładamy, iż musimy wkomponować te wielogodzinne zajęcia na siłowni i bieżni i nie dziwota, iż wychodzi nam z tej kalkulacji, że w tygodniu już nie będzie chwili na sen, a przecież odpoczynek również jest ważny dla ciała… I tym sposobem nie rozpoczynamy żadnych zmian, a nasza frustracja rośnie.
Najważniejsze, to powiedzieć sobie czarno na białym, że: lepsza malutka zmiana niż brak zmian. Znajdźmy kwadrans dziennie lub pół godziny trzy razy w tygodniu, ażeby się poruszać – iść na spacer, zrezygnować z samochodu na rzecz komunikacji miejskiej, przejechać się gdzieś rowerem, pójść na basen czy squasha z przyjaciółmi. A może spróbować czegoś, czego jeszcze nie robiliśmy? Aktywność fizyczna ma dostarczać nam radości! Zadbajmy także o dietę oraz ustalmy sobie konkretne dni w
potencja
tygodniu, w które będziemy jeść lżej – np. w określone dni mniej kawy, zero fast foodów albo jedzenia po 20tej. Stawiając sobie realistyczne cele zyskujemy podwójnie: wprowadzamy prawdziwe zmiany do swojego życia i budujemy szczere chęci na kolejne! Czasem już nawet nieznaczne zmiany planu tygodnia przynoszą zauważalną poprawę jakości życia seksualnego: czujemy się lepiej, atrakcyjniej i mamy dużo więcej energii, którą warto w przyjemny sposób wykorzystać…

Męska bezsilność

Young happy couple in bed

Wywnioskowałeś, iż twoja aktywność seksualna spadła ostatnimi czasy? Bez paniki. Po pierwsze, kłopot taki tyczy się nie tylko ciebie lecz sporej części męskiej populacji i to nie jest przyczyna do wstydu. Po drugie „wypadek przy pracy” nie oznacza jeszcze impotencji, choć radzę, żebyś zapalił w swoim umyśle lampkę ostrzegawczą. Po trzecie – to naprawdę da się naprawić, abyś mógł cieszyć się seksem! cialis w zelu

Dostrzegłeś pierwsze oznaki choroby – co musisz zrobić?

Przełam lęk i idź do lekarza rodzinnego. To nie jest rzadki problem, z którym zmagasz się tylko ty. Problemy ze wzwodem, impotencja, to jedno z częstszych schorzeń medycznych i dotyczy co drugiego mężczyzny w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki mówią prawdę, potraktuj więc wizytę u lekarza nie jak coś upokarzającego, ale jak wizytę w warsztacie w celu naprawy machiny, którą jest twoje ciało, abyś mógł szczycić się 100% jej wydajnością. Prócz tego często sprawdzaj ciśnienie tętnicze i poziom cholesterolu, żeby uniknąć najczęstszej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego.

Dlaczego lekarz rodzinny a nie specjalista?

Dlatego, iż lekarz rodzinny oceni etap choroby oraz skieruje do stosownego specjalisty – urologa albo seksuologa, który na pewno ci pomoże. Od lekarza rodzinnego możesz otrzymać także skierowanie na badania, które pomogą w ustaleniu przyczyny choroby. Trudności z erekcją są całkowicie odwracalne!
Typowe leczenie odbywa się głównie przy pomocy leków farmakologicznych, psychoterapii, czasem leczenia chirurgicznego, ale pewnymi krokami sam możesz sobie pomóc albo przyśpieszyć wyleczenie. Oto najważniejsze z nich:

1. Wprowadź tylko zdrową żywność do swojego menu

Unikaj tłustego mięsa na korzyść owoców i warzyw. Konsumuj więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (to jednak nie dotyczy smażonych, tłustych ryb, które, konsumowane wieczorem, mogą obniżać libido). Dużo warzyw i owoców to twarda reguła na uniknięcie częstej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego i otyłości. Z owoców bardzo pożyteczne będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny oraz jagody. Z warzyw – prócz zieleniny powinno się zjadać czosnek oraz cebulę (skuteczne przeciw miażdżycy) oraz paprykę, pomidory, kukurydzę, selery i por.

Można spytać również dietetyka o adekwatną dietę, ułożoną specjalnie pod grupę krwi. Miej na uwadze, iż dieta nie jest sztywnym „niespożywaniem smacznych potraw”, ale dopełnieniem dziennego jadłospisu w posiłki wartościowe i ograniczeniem tych najmniej pożytecznych. Rozważ wprowadzenie do swego menu potraw z regionu śródziemnomorskiego, w szczególności zaś owoców morza.

2. Afrodyzjaki na tak!

Istnieje grupa produktów, które w pewnym stopniu pobudzą twoje ciało do „działania”. Powszechnie uważa się (co więcej – jest to udowodnione), iż lampka czerwonego wina przed seksem podnosi aktywność seksualną. Unikaj jednak mocnego alkoholu, który zadziała w złą stronę. Przyprawiając potrawy, używaj więcej imbiru, który wpływa na lepsze krążenie krwi i goździków, które poprawiają nastrój. Z owoców morza chwalone są ostrygi, homary, krewetki, czy ośmiornice.

3. Rzuć papierosy

Palenie papierosów (także to bierne) oddziałuje źle na twoje ciało i libido. Amerykański stereotyp ubiegłych lat, w którym to para po udanym seksie pali papierosa, to głupi pomysł. Papierosy nie dość, iż bardzo redukują twoją sprawność seksualną oraz wywołują inne, równie poważne komplikacje, z rakiem płuc na czele – to w dodatku sprawiają, iż będziesz przesiąknięty ich brzydkim zapachem. Uwierz mi, wiem co piszę – jestem człowiekiem niepalącym i kogoś, kto pali, wyczuwam na odległość. Najbardziej uciążliwy zapach utrzymuje się na włosach, potem na ubraniu, o oddechu nie wspominając. Jeśli twoja partnerka nie pali, a ty tak, to może być przyczyną dodatkowych kłótni oraz krępujących sytuacji między wami, również w sypialni. Rzecz jasna jako palacz z pewnością nie pachniesz przyjemnie.

4. Zwiększ aktywność fizyczną

Aktywność seksualna jest trwale związana z dobrą kondycją i wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Toteż tak ważne jest, żebyś prócz właściwego odżywiania aktywnie uprawiał sport. Czynnie? To znaczy codzienny trening ruchowy, przynajmniej 30 min – bieganie albo siłownia i systematyczne 1-2 razy w tygodniu uprawianie dyscypliny sportowej, np.: tenisa. Tutaj dużo zależy od twoich możliwości czasowych, które, jak mniemam, nie są najwyższe. Zgodzisz się jednak z tym, iż im mniej czasu, tym skuteczniejsza organizacja (oczywiście do pewnych granic)? Z pewnością, jeżeli będziesz chciał cyklicznie uprawiać sport, wygospodarujesz na to chwilę czasu.

5. Systematycznie staraj się uprawiać seks

Aby nie wywołać „męskiego problemu” regularnie uprawiaj seks. Wyślij na wakacje rutynę a przemyć do twojego związku więcej świeżości. To najskuteczniejsza recepta na przywrócenie regulacji hormonalnej. Jeżeli twój związek przeżywa kłopoty (nawet w przypadku, gdy przyczyną jest ta „trzecia”) staraj się je rozwiązać, ponieważ to również pośrednio wpływa na twoją zdolność seksualną.
wiecej tutaj : kamagra

Dziewięć trików na powiększenie libido

4305-4054-wu.jpg

Poznaj kilka przetestowanych sposobów na to, aby bardziej Ci się chciało i aby twoja i partnerki satysfakcja z seksu była znacznie większa.

Prezentuje kilka prostych porad, aby w twojej sypialni zrobiło się naprawdę namiętnie!
1. Dotykaj ją
Jeśli będziesz codziennie dotykał partnerkę, twój organizm zacznie wytwarzać hormony, które przysporzą się do wzmocnienia waszej więzi. Amerykańskie badania udowodniły, iż kontakt cielesny stymuluje wydzielanie oksytocyny – substancji neurochemicznej, która scala pary ze sobą. Wynik jest oczywisty: częściej zaczynasz mieć niegrzeczne myśli.
2. Wyjdź na słońce

Nawet jedna godzina spędzona na słońcu może podwyższyć poziom testosteronu (najważniejszego męskiego hormonu) w twoim organizmie aż o 69 procent – tak twierdzą badacze z Uniwersytetu Kalifornijskiego. W dodatku światło słoneczne obniża ilość melatoniny, hormonu, który pogarsza płodność oraz popęd seksualny. Solarium też daje takie efekty.
3. Organizuj romantyczne seanse filmowe

Zgodnie z tym co udowadniają naukowcy z Uniwersytetu Michigan oglądanie romansów może sprawić, że mężczyzna stanie się bardziej romantyczny i czuły. Zauważyli oni, że filmy romantyczne podnoszą ilość progesteronu – hormonu odpowiedzialnego za przyrost libido – aż o dziesięć %. Najżmudniejszmy twoim zadaniem będzie odszukanie takiego filmu, przy którym uda ci się nie zasnąć.
4. Kiedy tylko masz ochotę to ziewaj
Ziewanie oraz erekcje są nadzorowane przez przez tą samą substancje chemiczną: tlenek azotu. Ziewając, przygotowujesz magistrale neurochemiczne, dzięki którym podołasz obowiązkom łóżkowym, gdy zajdzie tego typu potrzeba. Oprócz tego ziewanie sprawia, że czujesz się zrelaksowany, a do twojego członka napływa więcej krwi.

5. Spożywaj ekstrakt z granatu
Każdego dnia spożywaj szklankę soku z granatu. Badania wykonane na Uniwersytecie Kalifornijskim udowodniły, tadalis
że owoc ten powiększa przepływ krwi do twojego najlepszego kumpla. Oprócz tego powoduje, że całujesz bardziej namiętnie.
6. Otaczaj się zapachem waniliowym

Zapach wanilii efektywnie wzmaga transport krwi do członka – tak twierdzą badacze z Fundacji Leczenia Smaku i Węchu w Chicago. Wanilia nasila fale alfa w mózgu, które odprężają i pomagają wyzbyć się zahamowań. Układ chemiczny wanilii jest podobny do dopaminy – substancji wytwarzanej w mózgu, która wywołuje podniecenie seksualne. A nie ulega wątpliwości, że nabywanie lodów waniliowych jest dużo mniej żenujące niż wyposażanie się w specyfiki na potencję.
7. Jedz zdrowo
Jeżeli facet spożywa za mało cynku, jego ciało produkuje mniej testosteronu. Dlatego warto włączyć do diety dużo potraw mięsnych, orzechów, nabiału oraz pełnoziarnistego pieczywa. Nie zapomnij też o witaminie C, która zwiększa poziom oksytocyny w organizmie i wspomaga funkcjonowanie gruczołów płciowych.
8. Przestań być palaczem

Nikotyna znajdująca się w wyrobach tytoniowych może wywołać zwężenie naczyń krwionośnych, utrudniając przepływ krwi do członka. Pewne badanie dowiodło, że już dwa papierosy mogą sprawić, iż wzwody staną się bardziej miękkie. Pamiętajmy również o innych negatywnych przymiotach palenia, takich jak nieświeży oddech, szare zęby i zmarszczenia skóry.
wiecej na naszej stronie viagra tanio